ТЕМА ШКІЛЬНОГО КУРСУ: ОСНОВИ РОБОТИ З ТЕКСТОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ
ТЕМА УРОКУ: ОСНОВИ РОБОТИ З ТЕКСТОВИМ ПРОЦЕССОРОМ MICROSOFT WORD.
ХРОНОЛОГІЧНА КАРТА ПІДГОТОВКИ ДО УРОКУ
Критерії
|
Зміст
|
Тривалість, хвилин
|
Порядок пошуку
|
10
| |
Критерії відбору
|
Пошук відео яке буде відповідати темі уроку (обробка відео)
«Ознайомлення з Word» (вчительська презентація)
Пошук розробки до свого уроку на smarttech для подальшого використання з можливістю редагування.
|
20
|
Визначення способів роботи на уроці
|
Колективна
Індивідуальна
|
15
|
Практичні завдання
|
Метод навчання: практично-репродуктивний (учні повинні сісти за комп'ютер, завантажити Microsoft Word, ввести текстову інформацію з розданих вчителем карток і зберегти документ на Робочому столі.
|
15
|
Домашні завдання
|
Заповнити GoogleForm
|
30
|
Загалом
|
1 година 30 хвилин
|
Тема уроку: Основи роботи з текстовим процессором Microsoft Word.
Мета уроку:
|
Обладнання уроку: дошка, комп'ютери, інструктивні картки, картки із завданнями.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття
|
Основні знання
|
Основні вміння
|
Інтерфейс, рядок заголовка, рядок меню, панель інструментів «Стандартна», панель інструментів «Форматування»
|
Можливості текстового процесора Microsoft Word, основні елементи програмного вікна
|
Запускати програму Microsoft Word, зберігати створені документи, користуватися функцією перевірки орфографії, скасовувати дії
|
Збереження документа, скасування дій, перевірка орфографії
|
Основні етапи уроку:
Этап
|
К-ть хвилин
|
1. Організаційний момент, психологічна підготовка учнів до уроку.
|
1
|
2. Мотивація навчання та актуалізація опорних знань.
|
2
|
3. Постановка мети уроку перед учнями.
|
1
|
4. Ознайомлення з новим матеріалом
(презентація на http://exchange.smarttech.com/, ролік на YouTube https://www.youtube.com/watch?v=XD7pk633rsI)
|
4
|
5. Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу.
|
2
|
6. Вказівки на те, що учні повинні запам'ятати.
|
1
|
7. Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу (відповіді на запитання у посібнику).
|
1
|
8. Засвоєння нових знань (виконання вправ за зразком. https://docs.google.com/document/d/1kMVt8BwBloNo3Sa4LoiErMGWvf3nViT6zL9VCciG3sU/edit
).
|
10
|
9. Перевірка розуміння навчального матеріалу (виконання практичної роботи).
|
15
|
10. Хвилинка релаксації.
|
1
|
11. Домашнє завдання до наступного уроку.
|
1
|
12. Підбиття підсумків.
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар